17.6.27

Kembali bujang?

ط²ظˆط¬ظ‡ aku berkursus 3 minggu kat Langkawi. Apsal JPN PP buat kursus kat sana? Induksi 2 minggu then BTN seminggu lagi. So jadikla 3 minggu.Takde hotel setanding kat Penang nih? Berapa byk duit bleh save kalu buat kat Penang je. Guru2 nak balik jenguk anak2,isteri & laki(aku salah sorang) pun senang.

Aku induksi dulu pun buat dlm pejabat. Depa tak hantaq pi Langkawi pun. Tu yang x pueh hati tu. Tak bleh beli coklat murah byk2

Aku bujang kerana dok rumah sorang2. ط²ظˆط¬ظ‡ pi kursus, ط¨ظˆظ†ظٹ plak hantaq kat tuk/siti(mak syg) kat Baling. Bujang2 pun still ada tanggungjwb lagi. Bujang kerna berjauhan je...

ليست هناك تعليقات: