9.6.27

Mari kita sokong Palestin


Mlm minggu lepas diadakan perhimpunan membantu rakyat Palestin di Dewan Millenium, Kepala Batas. Walaupun tidak memenuhi dewan, sebanyak RM37 ribu berjaya dikumpulkan. Camna bleh sampai jumlah tu? Depa bukan bagi duit je. Jam tangan & barang kemas suma bagi. Amacam bagi yg tak pi sana(termasuklah aku-baru kelmarin dpt info).

Nak jadi suicide bomber kat sana tak mampu. Jadi Pengerusi OIC pun hanyalah oh! I See. Tgk je la. Action tarak. bagi kita yg masih punya perasaan ayuh buktikan. Jom kita boikot brgn Israel, Amerika & koncu2nya. Selagi termampu boikot teruskan. Juga berilah sumbangan ikhlas kepada Tabung Palestin di "Pertubuhan Jamaah Islah Malaysia" di Bank Islam Malaysia Berhad, cawangan Taman Melawati, nombor akaun: "12113010005797".. tak mampu bagi RM1 sebulan bagilah terus RM12 utk satu tahun. Ayuh buktikan keprihatinan kita semua. ط§ظ„ظ„ظ‡ ط§ظƒط¨ط±

walaupun sumbangan kita tak seberapa at least kita tunjuk gak kita tak redha kat golongan mustakbirin(menindas) ni. Seeekor burung pipit yg berulang alik membawa air bg memadamkan api yg membakar Nabi Ibrahim. walau api tu takkan padam, namun aku membuktikan aku sokong Nabi Ibrahim & tak redha perbuatan Namrud.

sedikit berita tentang perhimpunan ini boleh didapati di sini

ليست هناك تعليقات: