٢٦.١.٢٨

Kisah cinta

Pernah kena cinta beruk masa kat sekolah/poli/U? Jenguklah ke blog ini. Best tau susunan ayat dia. walaupun aku bukan budak art tapi kalu kena bahasa dia ngan jiwa aku mmg aku baca punya. Apatah lagi kalu cite ada elemen islamik. Lagi la.. So bacalah artikel Cinta Luar Biasa 1, 2, 3, 4, 5 & 6. Maybe ada lagi sequelnya. Tanya la tuan blogger.

Aku pun ada kisah cinta. Tapi x wajar didedahkan. Mana yg lepaih aku tobat lahom dah. cukuplah dengan sayang n bunaiya tercinta ni.

p/s:Tobat lahom ni ialah taubat yang sesungguh-sungguh tobat la... Dalam istilah islam ialah taubat nasuha

هناك تعليقان (٢):

KakNi يقول...

Memandangkan orang dah rekomen, kenalah pi baca.

KakNi يقول...

Joe, sudi-sudikanlah kena tagged!

Rules & Regulations:
Each player of this game starts out by giving 6 weird things about themselves. People who get tagged need to write in a blog of their own 6 weird things as well as state the rules clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names. After you do that, leave them each a comment letting them know you tagged them and to read your blog!